AURREKONTU EGONKORTASUNA LAUDION?

2017/04/05 | Emilio Olabarria

Zeharo deigarria da EH Bildu buru duen Gobernu Taldea, aurrekontu ekitaldia 0 defizitarekin bukatu izanaz harrotzea.

KONTZERTU EKONOMIKOA

2017/03/29 | Emilio Olabarria

Euskal Herriak ez ditu inoiz Kontzertu ekonomikoak galdu, ez Guda Karlistetan, ez frankismoaren ostean, Araba eta Nafarroarentzako mantendu izan baitzuen, “herrialde azpisuge” ez kontsideratzeagatik.

ZAMA LANAK PORTUETAN

2017/03/22 | Emilio Olabarria

Europar Batasuneko Auzitegiak, Espainiako Erreinuak, Europar Batasuneko Funtzionamendu Tratatuaren 49. artikuluari dagozkion betebeharrak betetzen ez dituela adierazi du. Izan ere, espainiar portuetan merkantziak manipulatzeko jarduerak garatu nahi dituzten Europako beste estatuetako enpresei, Portuetako zamalarien kudeaketarako sozietate anonimoan izena eman beharra eta, bere kasuan, sozietate honen kapitalean parte hartzera bultzatzen diete. Era berean, aipatutako Sozietate Anonimo honek eskainitako langileak lehenik eta behin eta oinarri iraunkor bateko gutxieneko langile kopuru bat kontrata daitezen exijitzen du.

Pentsioen etorkizuna

2017/03/15 | Emilio Olabarria

Pentsio publikoen Estatu espainiarreko sistema, banaketa sistema moduan ezaguna den sistema bat da, hau da, langile kotizatzaileek, kontingentziaren batengatiko, normalean jubilazioagatiko, prestazio edo pentsioak finantzatzen duen sistema.