EMAKUNDE

2017/07/12 | Emilio Olabarria

Iragan astean, Emakunde euskal institutuak, Eusko Jaurlaritzak Berdintasun Legea adostu ondoren, bere lau lan estrategien lehen ebaluazioa aurkeztu zuen.

AMATASUN SUBROGATUA

2017/07/05 | Emilio Olabarria

Amatasun subrogatuak, paradoxikoki bada ere, sentsibilitate kontrajarriak ordezkatzen dituzten bi erakunderen oposizioarekin topo egin du: erakunde feminista ortodoxoenarekin eta Apezpiku- Konferentziarenarekin.

EZKER ABERTZALE BERRIA LAUDION

2017/06/28 | Emilio Olabarria

2014ko apirilaren 1ean, Aralar, Eusko Alkartasuna, Sortu, Alternatiba eta zenbait independentek EH BILDU koalizioa inskribatu zuten alderdien erregistroan. Koalizio honen apustu berria, bere jarduera instituzionala bultzatu, EAJ-PNV gibeleratu eta Euskadin, abertzaletasun politikoaren hegemoniaren alde lehiatzea dela dirudi.

AMNISTIA FISKALA

2017/06/21 | Emilio Olabarria

2012. urtean, Alderdi Popularraren gobernuak, hamaikagarrenez, gehiengo absolutuaz baliaturik, iruzurgile, offshore elkarteetako jabe eta delitugile ugarirentzako amnistia bat onartu zuen. Amnistia honek, euren egoera Ogasun Publikoaren aurrean erregularizatzeko aukera zieten, %10eko ezarpen-tipo bat eskuratuta eta, inork ikusi edo ulertu ez duen eran %3 bihurtu zelarik.

KATALUNIAKO SUBIRANOTASUN PROZESUA

2017/06/14 | Emilio Olabarria

Kataluniar herriaren borondatearen magalean sortutako prozesu honek bi esparru aintzat hartzen ditu: alde batetik, datorren urriaren 1ean Kataluniar herriari egingo zaion galdeketaren iragarpena eta bestetik, herri galdeketa artikulatuko dituzten mekanismo juridikoak.