Alderdi Eguna 2019

CIUDADANOS ALDERDIA

2017/12/18 | Emilio Olabarria

Finantza laguntza askorik gabe eta eskuin freskoago bat izateko eta Alderdi Popularra baino zurrunago bihurtzeko esperantzarik ez zuen alderdi  hau, espainiar aberriaren patu unibertsalaren batasuna neurririk gabe defendatzeko sortu zen.

IRAKURRI GEHIAGO

AUTONOMIA ESTATUTUAREKIN ZER GERTATU ZEN?

2017/12/11 | Emilio Olabarria

Euskadin konpetentzia estatutarioen degradazioaren inguruan erredaktatzen ari diren agiri ugarik, 1979 urtean adostutako Gernikako Estatutuak, egungo errealitate konpetentzialarekin zerikusirik ez duela ziurtatzen dute.

KATALUNIAKO PROZESUAREN BESTE ‘BITXIKERIA’ BATZUK

2017/12/04 | Emilio Olabarria

Gaur bertan, Auzitegi Goreneko Epaile izapidegiak, Oriol Junqueras, Forn eta Jorditarrentzat fidantza bitartez espetxetik ateratzeko aukerarik ematen ez dioten autoa agindu du. Gainontzeko atxilotu eta espetxeratu bakoitzak, ordea, ehun mila euroko finantza eskatu dio autoak, behinik behin espetxea saihestu ahal izateko.

POBREZIAREN AURKAKO LEHIA

2017/11/27 | Emilio Olabarria

Ez gara herrialde txiro bat, baina baldintza hauek ez dute betirako iraungo eta edonoiz alda daitezke.

IRAKURRI GEHIAGO

AUZITEGI NAGUSIAK, CARME FORCADELL ETA PARLAMENTUKO BESTE MAHAIKIDE BATZUEN INGURUKO AUTOA DELA ETA ZENBAIT AIPU

2017/11/20 | Emilio Olabarria

Autorearen eskubide penalaren ezaugarriak ditu – irudikapenei, presuntzioei edo intuizioei, delituzko ekintza baten izaera ematearena-. Legezkotasun oinarrian fundatzen den eskubide penalarena.