KATALUNIAKO PROZESUAREN INGURUAN FISKALTZAK BURUTUTAKO JARDUKETAK

2017/09/18 | Emilio Olabarria

Guztiz ilarrainduta dabiltza Espainiako Gobernuko eta alderdi konstituzionalistetako bozeramaileak, Kataluniako Prozesuaren kontra darabilten legezkotasun elementua, legea betetzean oinarritzen dela adierazten dutenean.

KATALUNIAKO PROZESUA

2017/09/11 | Emilio Olabarria

Makina bat dira, Kataluniako Parlamentuan onartutako Herri Galdeketaren Deialdiaren Legeen eta Iragankortasunari buruzko legebiltzar prozeduraz idatzi eta argitaratutako artikulu eta albisteak. Esamesak, zurrumurruak guztiz deitoragarriak izan dira, eta horietako batzuk, erabat paradoxikoak, esaterako gehiengoak gutxiengoak zapaltzen dituela (alderantziz izan behar ahalko luke, edo?) dioten bezalakoak. Iruzkin guztiak gainera, oposizioko zenbait taldek erabilitako legebiltzar filibusterismoaz lagundurik.

ESPAINIA VERSUS KATALUNIA

2017/07/26 | Emilio Olabarria

Estatu espainiarrak Kataluniako instituzioei eragiten ari zaien jazarpen maila benetako atrofia demokratikoa sortzen hasi da.

SUBIRANOTASUN POLITIKOA

2017/07/19 | Emilio Olabarria

Askotan, zorroztasun intelektual askorik gabe, sinonimoak bakarrik ez, beren definizioak eraginda oso aberatsak diren kontzeptuak erabiltzen dira.

EMAKUNDE

2017/07/12 | Emilio Olabarria

Iragan astean, Emakunde euskal institutuak, Eusko Jaurlaritzak Berdintasun Legea adostu ondoren, bere lau lan estrategien lehen ebaluazioa aurkeztu zuen.