ESPAINIAKO ERREINUA, DEMOKRAZIA PERFEKTUA?

2018/01/08 | Emilio Olabarria

Espainiaren batasuna mantentzeko Indar Armatuek duten betebeharraren alde Pazko Militarrean Defentsako Ministro andreak zabaldutako apelazioek, zalantza sorrarazten dute eta badirudi, PPko bozeramaileek eta Auzitegi Nagusiko Magistratuek Autoetan adierazi bezala, independentziaren aldarrikapena ez da batere legitimoa.

CIUDADANOS ALDERDIA

2017/12/18 | Emilio Olabarria

Finantza laguntza askorik gabe eta eskuin freskoago bat izateko eta Alderdi Popularra baino zurrunago bihurtzeko esperantzarik ez zuen alderdi  hau, espainiar aberriaren patu unibertsalaren batasuna neurririk gabe defendatzeko sortu zen.

IRAKURRI GEHIAGO

AUTONOMIA ESTATUTUAREKIN ZER GERTATU ZEN?

2017/12/11 | Emilio Olabarria

Euskadin konpetentzia estatutarioen degradazioaren inguruan erredaktatzen ari diren agiri ugarik, 1979 urtean adostutako Gernikako Estatutuak, egungo errealitate konpetentzialarekin zerikusirik ez duela ziurtatzen dute.

KATALUNIAKO PROZESUAREN BESTE ‘BITXIKERIA’ BATZUK

2017/12/04 | Emilio Olabarria

Gaur bertan, Auzitegi Goreneko Epaile izapidegiak, Oriol Junqueras, Forn eta Jorditarrentzat fidantza bitartez espetxetik ateratzeko aukerarik ematen ez dioten autoa agindu du. Gainontzeko atxilotu eta espetxeratu bakoitzak, ordea, ehun mila euroko finantza eskatu dio autoak, behinik behin espetxea saihestu ahal izateko.

POBREZIAREN AURKAKO LEHIA

2017/11/27 | Emilio Olabarria

Ez gara herrialde txiro bat, baina baldintza hauek ez dute betirako iraungo eta edonoiz alda daitezke.